.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون اول رئیس جمهور وارد گیلان شد

معاون اول رئیس جمهور امروز(30 دی) برای افتتاح چند پروژه عمرانی مهمان استان گیلان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبستان از گیلان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز( 30 دی) همراه با وزیر نیرو و صنعت، معدن و تجارت و برخی از معاونان وارد استان شد.

سد مخزنی شهر بیجار مهمترین پروژه‌ایی است که توسط جهانگیری افتتاح می‌شود این سد با هدف تأمین آب شرب شهرهای مرکزی و شرق نزدیک گیلان واقع در شهرهای رشت، خشکبیجار، کوچصفهان، خمام، لشت‌نشاء، سنگر، آستانه اشرفیه، کیاشهر، لاهیجان، سیاهکل، لنگرود، کومله، شلمان، بندرانزلی و برخی آبادی‌های مسیر طرح احداث شده است.

این سد نخستین سد پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد و ظرفیت تأمین آب شرب 2 میلیون و 500 هزار نفر را دارد.

کارخانه فومنات با سرمایه گذاری 850 میلیارد ريال موجب اشتغال  110 نفر می‌شود که ظرفیت تولید 120 هزار مترمکعب را دارد

فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی پره‌سر رضوانشهر نیز امروز افتتاح می‌شود که در این مرحله بخش بخار نیروگاه شامل 2 توربین 160 مگاواتی به بهره‌برداری می‌رسد و برای ساخت این دو واحد توربین بخار 300 میلیون یورو هزینه شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر نخستین تجربه مشارکت بخش خصوصی در صنعت برق کشور است،

همچنین طرح افتتاحی دام دیلم صنعت شرق با تولید محصولات کشتار صنعتی دام از پروژه‌های افتتاحی امروز است.. این طرح صنعتی موجب اشتغال 90 نفر می‌شود که برای احداث آن 165 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی در پایان در جلسه شورای ادایر استان شرکت می‌کند که در این جلسه وضعیت پیشرفت پروژه‌های راه آهن رشت- انزلی و رشت- آستارا، آزاد راه‌های استان، طرح‌های جمع آوری زباله و پسماند، ساخت نیروگاه‌های زباله سوز و آخرین وضعیت طرح‌های احیاء تالاب انزلی نیز که با مشکلاتی فراوان روبه‌رو است بررسی می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.